Moving In, Moving Out and Moving On
India loses it when Trevor asks her to move out. Gabriella tells Catherine she's considering quitting pageants. Brittani receives bad news about her butt lift. Sunnie and Eva bicker about their living situation. Skylar reveals her issues with Sky.