Flamingos, Fake Booties and Finding Out
Catherine and Gabriella practice model walks among the flamingos. Mary worries Brittani's boyfriend is making her insecure. Cristina gets to the bottom of Kathy's health concerns. Trevor is caught in the middle when DeLeesa tells India to move out.