Fellow Travelers
Ben lands in 1979 Chicago as Jack Armstrong, a devoted security guard to talented pop singer Carly Farmer. During Carly’s prep for a big concert, it quickly becomes clear her life is in danger and Ben must determine who is trying to kill her and why.