Leap. Die. Repeat
When Ben leaps into one of five people in an elevator at a 1962 nuclear reactor, he must figure which one triggers a bomb that kills them all. Each time the bomb goes off, he leaps into another one of them an hour earlier and the scene resets on a loop.