Substitute Porky/Viktor the Psychic
Porky Pig is a substitute teacher assigned to teach the most troublemaking student in the world: Daffy Duck. Then, Viktor is a TV Psychic who swindles Squeaks out of his money. Bugs exposes him as a fraud.