Model T. Fudd/Victory Clasp
Bugs Bunny works on an assembly line in a car factory. Elmer tries to get rid of Bugs, but the wascally wabbit turns the tables on him. Bugs and the rest of the gang teach squeaks the Victory Clasp Song.