Biz Kids: 8 Little Bakers Go to Market
Sales trends change all the time, so Valerie Bertinelli and Duff Goldman task the bakers with making cupcakes in a popular flavor. Then, each baker pairs up with their neighbor to create a new cupcake that will predict a trendy flavor in the future.