Biz Kids: Interview with a Baker
Good leadership sets successful business apart, so Valerie Bertinelli and Duff Goldman hold interviews for two team leaders who will assign flavors in the cream puff cake challenge. Bakers with the same flavors are put head-to-head for judgement.