Lieutenant Nanao Ise is paired up with Katenkyokotsu Wakizashi, the shorter of Captain Kyoraku's two swords, to hunt for Sword Beasts. But Nanao finds Wakizashi's malicious and distrustful nature to be quite difficult to work with.