Centuries ago, Ginrei Kuchiki, Byakuya Kuchiki's grandfather, and his son-in-law Koga, were assigned to bring down the rebel forces threatening the Seireitei. With his Zanpakuto Muramasa's power, Koga wiped out the renegade Soul Reapers one after another.