Wall: Assault on Stohess Part 3
Eren goes head-to-head with the Female Titan in a fight that demolishes the Stohess District inside Wall Sina. As the casualties skyrocket and Annie tries to escape over the wall, Erwin must deal with the consequences of his plan.