Wound: The Struggle for Trost Part 8
The plan to reclaim Trost falls apart when Eren's newfound powers turn him into a mindless giant. As Titans continue to swarm the city, it's up to Armin and Mikasa to make sure the cadets massacred during the mission haven't died in vain.