Jenny próbálja visszajuttatni Jackie-t az FBI-ba. Decourcyn nő a nyomás egy kollégája elítélésekor. Caysen egy szövetségi tárgyaláson tanúskodik, de a következmények félrevezetik. Egy fenyegető találkozás után Siobhan kezd tisztábban látni.