Victoria Dryden megszökik otthonról, Jackie indul a keresésére. Caysen igazságot akar szolgáltatni egy Strike Force-tagnak. Decourcy Brooklynban vigyáz az apjára. Siobhan különféle tüneteket tapasztal. Diarmuid megpróbál segíteni Jennynek.