Kacsa-jövő / Tájfun-gép
2052-ben a tóba dermedt Daffyt felolvasztjál a kompjúter.urak, hogy tanulmányozzák, Daffy megmenti a földet a robotok uralmától. / Mikor elmed létre hoz egy Tájfun Gépet, Claudette és Pepe Le Pew vetélkednek, ki állítja meg előbb.