Tapsi Hapsinak el kell vezetnie Archibald kenyérpirító-sütőjét Sírkővárosba. Amikor Tapsi megtudja, hogy Reginald fel akarja robbantani a várost, Sam, Elmer, Blacques Jacques, Tökfej és Curt toborzására indul.