ŐÍzessége / Bolhaszálló
Elmer Fudd Tapsi Hapsi segítségével szeretné felfuttatni fagylaltárusító bizniszét. / Squeaks felfedezi, hogy rajta él Angelo, a hatalmas bolha. Azt reméli, hogy újdonsült barátja segít kicsikarni egy kis tiszteletet Tapsi Hapsiból.