A szökőkút / Nem túl jó-ga
Tapsi Hapsi megpróbálja kihozni a legjobbat Leslieből és a millió dolláros szökőkútjából, amikor Leslie jó pontot akar szerezni főnökénél. / Tapsi Hapsit beterelik egy jógaórára, ahol viselkedésével felszínre hozza az oktató valódi arcát.