Tyrion segít Jaime-nek. Joffrey és Margaery vendégeket fogadnak reggelire. Sárkánykőn Stannis elveszíti a türelmét Davosszal szemben. Ramsay célt talál a kis kedvence számára. Bran a Faltól északra rájön, merre kell menniük.