Dany és egy rabszolgatartó megajándékozzák egymást Yunkai-nál. Sansa aggódik a jövője miatt, Shae bosszús Tyrion új helyzete miatt. Tywin tanácsot ad a királynak, Melisandre felfedi titkát Gendry előtt. Brienne Harrenhalban megküzd egy erős ellenféllel.