Tywin kulcsfontosságú szövetségeket akar szerezni a Lannistereknek. Melisandre ellátogat Folyóvölgybe. Robb kompromisszumot fontolgat azért, hogy helyreállítsa szövetségét a Frey-házzal. Roose Bolton eldönti, mihez kezd Jaime Lannisterrel.