A hiszékenység ára
Butch egy csellel ráveszi Tomot, hogy cseréljenek életet. Hamarosan azonban rá kell jönnie, hogy Tom élete nem is olyan kellemes, mint hitte, hisz Jerry minden pillanatát megkeseríti, Ginger pedig megalázóan bánik vele.