Spike kutyaiskolába megy
Tom eléri hogy Spike-ot beirassák egy kutyaiskolába és Jerry védtelenné váljon. Ám amikor Spike visszatér Tom mindent megtesz hogy visszahozza a régi Spike-ot. Jerry viszont szembeszáll vele hogy segítsen Spike-nak megőrizni nyugalmát.