Samantha hatalmas léptekkel halad céljai felé, de a múltja utoléri. Emi, Tin-Tin és Trendy segítségével Jake áttörést ér el az esetek összekapcsolásában – és szemtől szembe kerül a Chihari-Kai fejével, aki szívességet kér tőle.