A Meicho Shimbun első amerikai bűnügyi riportereként felbérelt Jake Adelsteint megbízzák, hogy tudósítson két látszólag össze nem függő esetről. Hamarosan már a karrierje és élete múlik azon, hogy talál-e összefüggést a két ügy között.