Gamache és csapata egy tragikus történet nyomára bukkan, amelyből kiderül, hogy az áldozat miért akart bosszút állni. Gamache-nak kell elfognia azt, aki Blue Two-Rivers eltűnéséért felelős, de eközben saját magát komoly veszélybe sodorja.