Gamache visszatér Three Pinesba, hogy az egyik közkedvelt helyi lakos, Marc Fortier eltűnése ügyében nyomozzon. Hamar kiderül, hogy gyilkosság történt, majd Gamache és kollégái beleássák magukat a St. Anthony iskola sötét múltjába.