Már vártunk rád, Ashima!
Nemsokára megérkezik Ashima, így Thomas és barátai mindent megtesznek, hogy a sziget fantasztikusnak tűnjön. Thomas üdvözlő-bulit tervez, ami kudarcba fullad. Ám a tökéletlen üdvözlés is elég ahhoz, hogy Ashima érkezése különleges legyen.