Thomas, a gőzmozdony: Verseny a Sodor-kupáért
A Szupergyors Kana biztos benne, hogy megnyeri a nemzetközi Sodor Kupa versenyt. Thomas lesz Kana új versenypartnere. Ámde egy jó csapathoz ügyesség, találékonyság, csapatmunka és szerénység is kell. Legyőzik vajon a nemzetközi bajnokokat?