June egy szívet tépő utazásra indul Janine-nel, megpróbál elmenekülni Gileádból, Janine közben a múltjának egy megterhelő pontjára emlékszik vissza. Serena megpróbálja manipulálni Ritát, aki tanácsot kér Moirától.