Amikor Klaus rájön, hogy Hayley élete veszélyben forog, a legvégsőkig elmegy, hogy megvédje őt és a születendő babáját. Cami Kieran atyához fordul tanácsért, amikor nem tud megküzdeni a múltjának tragikus eseményeivel.