Amikor Rebekah megérkezik New Orleansba a testvére Elijah kedvéért, találkozik Hayley-vel, aki nem várt hírekkel szolgál számára. Aggódva attól, hogy a testvére, Klaus rosszban sántikál, Rebekah segítséget kér a vonakodó Sophie-tól.