Az első hivatalos küldetésükön, melynek során feltételezett „pillangókat” kell megölniük, Economos és Murn összehaverkodnak, Peacemaker és Harcourt pedig megegyezésre jutnak. Ám amikor Dzsúdómester is felbukkan, lőttek a melónak.