Ragadozó madarak (és egy bizonyos Harley Quinn csodasztikus felszabadulása)
Harley Quinn összefog Fekete Kanárival, Vadásznővel és Renee Montoyával, hogy megmentsenek egy fiatal lányt a brutális Roman Sionis karmai közül.
Miután Jokerrel szétválnak útjaik, Harley Quinn összefog Fekete Kanárival, Vadásznővel és Renee Montoya nyomozónővel, hogy megmentsenek egy fiatal lányt, akinek meggyilkolását a brutális és narcisztikus bandavezér, Roman Sionis rendelte el.