Axe megpróbálkozik az újrakezdéssel az Axe Capitalnél. Chuck ragaszkodik a politikai függetlenségéhez, és tipródik, hogy betartsa-e, amit egy barátjának ígért. Taylor nagyobb függetlenséget kér a vállalatnál. Lara és Axe egyezkedik Lara pénzéről.