Chuck dilemmába kerül, amikor visszás utasítást kap. Axe egy titkos vállalkozást fejleszt. Taylor és Wags meginterjúvol egy új típusú jelentkezőt, aki az Axe Capnél dolgozna. Connerty és Dake az Ice Juice-ügy koronatanúi közelébe férkőzik.