Miután az Axe Capital súlyos vereséget szenved Sandicotban, Axe a Hamptonsban rendezi be a főhadiszállását. A város sorsa függőben van, míg Axe tanácsot kér, hogy hogyan szerezhetné vissza, amit elveszített.