Axe egy vonakodó eladóval tárgyal, aki kulcsfontosságú a sandicoti önkormányzati kötvényekkel tervezett húzásához. Wendy olyan szakmai döntést hoz, ami újabb konfliktushoz vezet Chuckkal.