Az Axe Capital elleni harcban egy új, hatásos fegyvert vetnek be: Connerty besúgót csinál Axe egyik belső körbe tartozó emberéből. Wendy találkozik egy vonzó fejvadásszal, mert karrierváltást fontolgat, és nem csak állásajánlatok merülnek fel.