A nagy hatalmú szövetségi ügyész, Chuck Rhodes tudomást szerez az Axe Capitalhez és a fedezeti alap milliárdos urához, Bobby „Axe” Axelrodhoz köthető bennfentes kereskedésről. Így hát Chuck szembeszáll a Wall Street egyik leghatalmasabb figurájával.