Avocado új virágillatú sampont használ, ami annyira megtetszik Maizie-nek, hogy nem tágít mellőle. / Lucast lenyűgözi az, hogy egy apró magból hatalmas napraforgó nő. / Lucas és barátai izgatottan várják egy virág kivirágzását.