Szuperhősök/A mentőcsapat/Ne utánozz!
Lucas és Findley szuperhősnek áll, de Findley nem díjazza a szárnysegéd szerepét. / A két szuperhős rábukkan egy hagyna bébire, akit meg kell menteniük. / Lucas játékosan utánozza Bodhit, de ezzel megbántja az érzéseit.