Szupermen barátja, Sid Sharp
A kotnyeles riporter, Sid Sharp annyira megirigyli Clark Kentet Szupermenről írt cikkei miatt, hogy úgy dönt, saját szuperhőst teremt, hogy felülmúlja őt.