Kalaptrükk
Amikor Felix Faust ellopja Zatanna mágikus kalapját, az Igazság ligájának vissza kell szereznie, mielőtt a gonosz varázsló létrehozhatna vele egy portált, amin át kiszabadíthatja Ghast-ot, a démont.