Az utolsó részben interjút láthatunk a legendás női kosárlabdaedzővel, Dawn Staley-vel, aki a hónap elején csapatával megnyerte a második NCAA női kosárlabda-bajnokságát a Dél-Karolinai Egyetemmel.