Tony Hawk: Amíg a kerekek le nem esnek (HBO)
A film bemutatja Tony Hawk életét, ikonikus karrierjét és kapcsolatát a sporttal, amellyel neve évtizedek óta összefonódott: a gördeszkázással.
A film bemutatja Tony Hawk életét és ikonikus karrierjét, valamint kapcsolatát azzal a sporttal, amellyel neve évtizedek óta több szempontból is összefonódott: a gördeszkázással.