Szénszál, antik képkeret restauráció, sínautók, motorháztető díszek
Nap, mint nap használjuk őket, de vajon hogyan készülnek? Mai témáink: szénszál, antik képkeretek restaurálása, sínen járó munkagépek és motorház-díszítések.