Madagaszkár fehér cápája
Miért vándorolt egy Dél-Afrikában megjelölt nagy fehér cápa 1500 mérföldet északra, egész Madagaszkárig? Craig O'Connoll elutazik a távoli szigetre, hogy megvizsgálja az esetet.