„A múlt visszatér kísérteni” – ez a mondás még soha nem volt annyira igaz, mint Aria, Spencer, Hanna és Emily esetében. Miközben Alison emléke előtt próbálnak tisztelegni, a négy barátnő megoldatlan problémákkal kerül szembe.