Az első évad fináléjában, most, hogy végre Aria, Emily, Hanna és Spencer birtokában vannak az információk, amiket Alison hagyott hátra számukra, a lányok úgy döntenek, hogy ideje leszámolni „A”-val és a barátjuk körüli rejtéllyel.